Saknig

Helt otroligt! Jag har inte sett min lilla Beppe sen igår då jag åkte bort och idag har jag varit på första dagen i skolan. Det känns knappt som att vi ens haft något sommarlov. Vad som känns ännu mer otroligt är att det bara är ett enda år kvar.. Det kommer bara att säga swish så är det förbi. Det känns lite sorgligt.

Hur som helst.. Jag känner att jag verkligen saknar min lilla häst och jag sitter nu på tåget på väg hem och längtar efter att få se honom igen. Det är en fantastisk känsla, att längta hem till något, till någon.

Jag skulle hemskt gärna vela rida idag men jag tror nog att lillkillen ska få vila, han har ju gått ganska mycket nu de senaste dagarna. Igår red jag ju på morgonen och löshoppade på kvällen, så han behöver ju få en chans att återhämta sig också.

Kanske tar vi ett kort ridpass i morgon istället :)

 

 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback